woensdag 4 juni 2014

Pinkpop pret en outfitstruggels


Nog maar drie daagjes te gaan tot het weekend; nog maar drie daagjes tot Pinkpop van start gaat!  Ik ben een van de gelukkigen die erbij gaat zijn, voor mij alleen de zondag, omdat dat voor mij het beste uit kwam en ik de line-up voor zondag het fijnst vond! Arctic Monkeys, The Kooks en Editors behoren tot mijn favoriete bands en ik ga ze eindelijk zien!!! Dat ook Ed Sheeran, Intergalatic Lovers en The Boxer Rebellion on stage staan zondag is mooi meegenomen, ik ben heel erg enthousiast en ik heb er súper veel zin in!

En deze festival pret brengt de nodige zorgen met zich mee... Wat neem ik mee, en nog belangrijker; Wát doe ik aan!?
Ik ben al een poosje het internet aan het afstruinen op zoek naar dé perfecte outfit (mijn kledingkast voldoet niet, nee, natuurlijk ;) ) Ik ben ontzettend veel leuks tegengekomen, maar de definitieve beslissing is nog niet gemaakt! 

Ik heb echt altijd struggels met wat ik aan moet, zeker wanneer het een lange dag weg betekent waarbij ik eigenlijk zo weinig mogelijk mee wil nemen. It doesn't work for me. Ik wil altijd extra dingen meenemen, voor het geval dat het gaat regenen, of de zon schijnt, of gewoon je weet het nooit, toch? Nu wordt dit mijn eerste festival ver van huis én is er tropisch weer voorspeld, wat de keuze qua kleding voor mij alleen maar moeilijker maakt. Ik ben bang dat ik het overdag snikheet zal hebben en 's avonds ijskoud, want zwoele zomeravonden hebben we nog niet, helaas. 

Zéér binnenkort zal ik toch echt een keuze moeten maken, tot die tijd deel ik mijn inspiratie met jullie, en wie weet hebben jullie nog toffe tips!





Deze foto's kwam ik tegen en ik vind de outfits stuk voor stuk echt heel erg leuk! Gemakkelijk en zomers, dat is precies wat ik zoek! Eigenlijk is hierboven ook alles te zien waar ik over twijfel; doe ik maxi-rok, tuinbroek, shorts, jurkje of toch gewoon een lange broek aan?

Ik hoop dat ik er vrijdagavond uit ben, want dan moet ik mijn tas gaan pakken. Zaterdag moet ik nog even een dagje werken, om 's avonds met de trein naar Hoogeveen af te reizen. En dan zullen we zondagochtend met de bus vanuit Zwolle vertrekken richting Landgraaf. Ik kan écht niet wachten!

Ga je ook naar Pinkpop? En wat zou jij aandoen naar een festival?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten