donderdag 31 juli 2014

Goals for August


En de maand is al weer om! Mijn zomervakantie is over de helft en ik heb weer een maand gehad om mijn doelen te 'bereiken'. Lees verder als je wilt weten of ik dit keer wél ben wezen picknicken en hoe ik het verder heb gedaan met de doelen van de maand juli. Ook kom je te weten welke doelen ik deze maand heb!




- Picknicken stond al een paar maanden op mijn lijstje, helaas is het er steeds niet van gekomen en gaf ik het een laatste kans voor juli. En tadaaa ik ben wezen picknicken hoor! Toen ik bij Wouter was in Leeuwarden hebben we spulletjes verzameld, een kleedje meegenomen en hebben we lekker in het Westerpark gezeten! Hadden we eerder moeten doen want het was heel erg fijn!

ons fabuleuze uitzicht ha-ha
- Vooruit werken voor m'n blog is iets waar ik nog moeite mee heb, ik heb wel veel ideeën opgeschreven en een beetje uitgewerkt steeds, maar het komt niet tot hele artikeltjes. Het blijft nog een beetje leeg en daar baal ik van! Hopelijk krijg ik nog wat tijd aankomende weken om wat meer aandacht te steken in nieuwe posts.. Voor deze maand is het dus een beetje mislukt.

- Voor Pinkpop had ik dus een analoge camera gekocht, maar vergeten te gebruiken. Maaaar ik heb 'm deze maand 'aangebroken'! De eerste foto's zijn geschoten en als de foto's klaar zijn, zal ik ze wel eventjes showen!

- Ook wilde ik deze maand mijn receptenboekje bijvullen. Dit is niet gelukt doordat ik bijna elke dag heb moeten werken... Daardoor heb ik voor de makkelijke weg gekozen en heb ik niet echt nieuwe recepten kunnen uitproberen (oeps). Ook in augustus moet ik véél werken, maar ik ga proberen toch iets lekkers te vinden!

- Bioscoopje pakken is gelukkig wel gelukt! Toen ik bij Wouter in Leeuwarden was, zijn we samen naar The Fault In Our Stars geweest. Ge-wel-dig. Ik had het boek gelezen en daar was ik al MEGA enthousiast over en de film is echt de pérfecte verfilming. Ze hadden het niet beter kunnen doen, natuurlijk waren film en boek niet exact hetzelfde, maar alle belangrijkste punten kwamen in de film voor en veel gesprekjes waren bijna letterlijk hetzelfde. Mijn nieuwe favoriete (jank)film is geboren, want ja gehuild heb ik zeker. Gelukkig was ik niet de enige (bijna de hele zaal moest af en toe een behoorlijk aantal traantjes wegpinken). Dus ben je nog niet geweest, ga! Het is zéker een aanrader.




En dan mijn doelen voor aankomende maand!


- Afgelopen maand is het niet gelukt, maar ik ga deze maand had op zoek naar leuke, nieuwe recepten zodat ik mijn receptenboekje kan aanvullen!

- Ook merk ik dat ik weer teveel naar frisdrank grijp in plaats van water. In frisdrank zitten zoveel onnodige suikers dat ik heb besloten het een maandje te skippen.

- Dit 'doel' is niet zo moeilijk.. Ik ben al eventjes op pad geweest en ik wil deze maand gauw mijn schoolspullen bij elkaar zoeken om ze te pimpen, in augstus moet ik tenslotte weer naar school!

- Vwo 5 wordt het voor mij dit jaar, en ik heb gemerkt dat als ik in het begin sowieso goed van start ga, ik het aan het einde een stuk 'gemakkelijker' heb. Ik ga dan ook proberen om vanaf het begin alles te geven voor school.

- En dan als laatste, accepteren en doorgaan. Dit klinkt een beetje vaag, maar heeft betrekking op wat er momenteel speelt. Ik heb niet veel zin om daar uitgebreid over te zijn, ik kan alleen zeggen dat het even moeilijk wordt.


Het zit er alweer aan te komen, hebben jullie alweer zin in school?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten