dinsdag 1 juli 2014

mini sale-haul



Gisteren was de een-na-laatste schooldag wat betekende dat we onze boeken moesten inleveren! (Eindelijk vakantie, yesss) Omdat ik nog wat moest regelen op school en mijn boeken pas om twee uur kwijt kon ben ik wat gaan rondneuzen in het centrum. En ik heb maar weer bewezen dat doelloos rondkijken wél ergens goed voor is! Ik kwam namelijk bij Kruidvat en belandde bij de 'sale' bak. Dat was de perfecte keuze, want daar kwam ik de cuties tegen waar dit artikel over gaat.

Ik spotte namelijk een holografische nagellak van het merk GOSH, voor twéé euro víjftig! Onmogelijk om te laten liggen. En super toevallig! Ik heb laatst namelijk het hele internet afgezocht naar een goede (goedkope(re)) holografische nagellak. Ik weet dat GOSH eerder een holografische nagellak heeft uitgebracht die beter schijnt te zijn dan deze, ik heb er alleen nooit een weten te bemachtigen. Toch is dit ook echt een mega mooie nagellak en ben ik er super blij mee!


De nagellak heeft wel twee laagjes, misschien eigenlijk wel drie, nodig om mooi te dekken maar dan is het holo-effect ook duidelijk te zien! - excuse my nails, by the way-  €2,50 heb ik ervoor betaald dus, dat was het meer dan waard.


Daarnaast vond ik een klein duo-oogschaduwpalette van Catrice, óók oude collectie, ja, maar daarvoor ligt het ook in de sale-bak! Het is een palette uit de lijn 'Eve in Bloom' en heeft de naam 'Bed of Flowers'. Het is een palette met twee groene kleuren. De linker kleur zou ik mosgroen noemen en de rechter kleur is donkergroen.


Zoals je wel kunt zien komt er voldoende kleur vanaf en hebben beide kleuren een mooie glans. Het is een zachte en makkelijke oogschaduw en ik kan niet wachten tot ik hiermee een ooglook kan maken! 
Ook voor dit palette heb ik €2,50 betaald, make-up van Catrice is al best budgetproof maar voor €2,50 wilde ik 'm sowieso uitproberen!

Haal jij ook koopjes uit de sale-bakken of sla je deze liever over?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten