zaterdag 23 augustus 2014

New in; Shoplog!


De laatste tijd zijn er behoorlijk wat pakketjes binnengekomen. Ik shop nou eenmaal veel online. Zelfs in de vakantie ben ik maar één keertje met m'n moeder de stad in geweest! Toch heb ik, al zeg ik het zelf, leuke dingen weten te scoren. Het plan was om nieuwe werkschoenen te halen, maar dan kom je nog zoveel ander leuks tegen... Als je wilt weten waar ik zo blij mee ben, moet je verder lezen!

Het begon allemaal bij mijn werkschoenen... Ik had hele fijne gevonden, maar binnen een maand waren deze lelijk aan het worden. Gelukkig was het binnen de garantieperiode en was de V&D zo tof om m'n geld terug te geven. Helaas waren mijn schoenen dus weg en moest ik nieuwe hebben... Maar wow wat was dat een gedoe... Ik was misschien ook wel erg veeleisend - haha - maar er wordt veel van mijn voeten gevraagd! Als ik aan het werk ben sta ik de hele dag, ik loop veel heen en weer en ik was echt zat van die zere voeten aan het einde van de dag! Na heel Groningen door te zijn geweest en ontzettend veel mooie schoenen - die dan niet geschikt waren voor werk- te hebben gezien, kwam ik dit paar tegen. Ook al had ik ooit gezegd dat ik nooit New Balance zou kopen, heb ik het toch gedaan -hihi- en oh, wat ben ik blij want wow, wat zitten ze lekker!


Zoals ik al zei, kwam ik ook héél veel leuke schoenen tegen die niet geschikt waren voor werk, maar wél voor 'gewoon'. Ik was ook echt ontzettend blij toen ik éindelijk DE laarsjes tegenkwam waar ik al zo lang naar op zoek ben! Helaas waren ze niet meer in mijn maat - natúúrlijk-... De winkel kon ze wel voor mij bestellen en dan werden ze zelfs thuisbezorgd! Dat liet ik me geen twee keer zeggen (oke eigenlijk wel en toen was ik om) en afgelopen dinsdag werden deze schatjes bezorgd!


Ook een rondje H&M werd meegenomen, maar ik vond het er te druk om leuke spullen uit te zoeken. Dit heb ik maar gedaan toen ik weer thuis was! Donderdag kwam mijn bestelling binnen! Een fijne nieuwe tas en een leuk setje oorbellen met ANANASJES! En oh aw, eigenlijk vind ik alleen de kersjes niet echt geweldig.


En als laatste heb ik gisteren een oogschaduw uit de nieuwe collectie van Catrice gekocht! Ze hebben echt prachtige matte kleuren aan de collectie toegevoegd, zelf noemen ze het Velvet Matt en ik koos voor de kleur "040 Al Burgundy". Het is een prachtige donkerrode / aubergine-achtige kleur. Hier verschijnt binnenkort nog wel een review over denk ik!

Zou je een review van de Catrice oogschaduw willen zien?

Liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten