zondag 31 augustus 2014

Update!

Sinds april ben ik begonnen met online schrijven, Epeheel werd de naam en ik startte op blogger. Het bloggen vind ik leuk en de site vond ik wel aardig, maar er miste iets. Ik wilde graag meer mogelijkheden qua lay-out en heb daarom een update voor jullie..


Zoals op de foto hierboven te zien is, en zoals jullie al kunnen zien, komt mijn 'nieuwe' blog niet overeen met waar je nu leest. Ik ben begonnen op blogger, wat me best beviel, maar ik heb toch besloten verder te gaan op wordpress!

Ik stop dus absoluut niet met mijn blog, ik wil er juist verder mee gaan! Er zitten gewoon een aantal voordelen aan wordpress en die zie ik niet terugkomen bij blogger. Het wordt alleen maar leuker en makkelijker! Mijn blog is nu gewoon hier te bekijken en te volgen, en nog steeds óók via bloglovin!

Binnenkort zal ik deze site dus uit de lucht halen, ik hoop dat je me blijft volgen via wordpress!

Laat me weten wat je van mijn nieuwe lay-out vindt!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten